Rolul platformei PLAYER.ro este să le ofere clienților o platformă sigură și responsabilă,
să aibă parte de serviciile noastre în scopuri de divertisment. În cazul în care, momentele
petrecute pe platforma noastră depășesc limita distracției și au un efect negativ asupra zonei
financiare sau personale, echipa PLAYER are rugămintea să apelezi la o serie de instrumente de
auto-protecție, să stabilești limite financiare sau să acorzi mai multă atenție perioadelor de timp
alocate sesiunii de joc.
Nu uita că poți accesa oricând platforma https://jocresponsabil.ro pentru a primi ajutor
specializat!
În cazul în care un client dorește să ia o pauză, se poate realiza o cerere directă către
operatorii noștri. Cererea poate să fie realizată pentru o perioadă determinată de timp,
permanentă sau în cazuri extreme, se pot descărca anumite aplicații software care blochează
accesul pentru site-urile de gambling online.
Din momentul în care operatorii au primit notificarea din partea unui jucător, există o
perioadă de COOL-DOWN, de 7 zile calendaristice.
Poți oricând cere o solicitare de excludere a folosirii serviciilor PLAYER, inclusiv
imediat după înregistrare, cu posibilitatea să îți blochezi temporar sau permanent contul, dacă
această decizie este benefică bunăstării psihice sau financiare.
Contul o să fie închis iar soldul restant restituit doar la finalizarea procesului și numai
după confirmarea explicită. Pariurile deja plasate vor fi anulate, iar mizele returnate.
După procesarea cererii și blocarea contului, nu se mai acceptă niciun pariu suplimentar,
iar pe întreaga durată a perioadei solicitate contul va rămâne închis.
Atunci când un jucător aplică pentru Auto-excludere temporară, trebuie să aleagă între:
Auto-excluderea poate fi pe o perioadă de minimum șase luni și maximum cinci ani sau
chiar permanentă.
Orice solicitare de limitare, închiderea contului, excludere, întrerupere a accesului la joc,
auto-excludere sau utilizarea de facilități și/sau instrumente specifice secțiunii „Jocului
Responsabil”, trebuie realizată exclusiv de către Jucător și nu de către terți.
Este responsabilitatea Jucătorului să se asigure că o astfel de solicitare va fi efectuată prin
contactarea Serviciului de Asistență Clienți sau prin intermediul paginii „Joc Responsabil”. Nicio
solicitare de la terți nu va putea fi luată în considerare.
De ce trebuie să ții cont:
Atenție! În cazul în care ajungem la concluzia că un Jucător manifestă o dependență
problematică în legătură cu jocurile de noroc și se determină faptul că orice utilizare ulterioară a
serviciilor noastre poate fi în detrimentul sănătății și/sau a bunăstării acestuia, PLAYER poate
decide să blocheze sau să închidă contul Jucătorului, urmând ca soldul pozitiv să fie returnat
acestuia.
E important ca timpul petrecut cu noi să fie cât mai plăcut, prin urmare PLAYER.ro își
rezervă dreptul de a limita numărul pariurilor care pot fi plasate de către un Jucător, cu scopul de
a proteja persoana în cauză și pentru a preveni dependența față de jocurile de noroc.
Contul supus procedurilor menționate mai sus poate să fie redeschis după expirarea
perioadei de excludere sau la împlinirea celor 6 luni, numai la solicitarea ta expresă și pe propria
răspundere, în calitate de client. Nu uita, în mod legal, pe platforma noastră poți avea un singur
Cont de Jucător.
La împlinirea perioadelor menționate, pentru reactivarea contului poți contacta oricând
serviciul nostru de Asistență Clienți sau ne poți scrie pe adresa suport@player.ro
Fii PLAYER, împreună jucăm responsabil!